20101224

Bundle Barang Rengit?

Tadi aku pegang nset aku..aku klik menu..pastu aku pegi kat media...aku klik media..aku klik photo..pastu aku klik latest photo...pastu aku tekan-tekan butang bawah...pastu aku jumpe gambar mase aku ngan sepul pegi bundle barang kat Rengit mase study week lepas..mase tu tinggal aku, sepul ngan akmal je kat umah sewe aku tu..yang lain sume balik...tatkala bosan duk umahlam kol 2 petang aku ngan sepul pon pegi la bundle barang tu..akmal tah ke mane mase tu..study kot..hahaha...dalam kol 2.30 aku kami sampai..alangkah terkejutnya kami apabila melihat beraneka barang ade terjual di sana..haha..ekceli, aktiviti penjualan kat sana bukan macam deretan-deretan kedai...tapi barang-barang dijual dalam rumah..cane nak terang ek..haha...senang cite dier jual barang dier dalam umah mereka..haha..ok faham?? cam tu la kot...senang-senang tengok gambar la..macam-macam ade kat sini..mesin basuh, peti sejuk, tv, radio, basikal, baju, seluar, topi, helmet, kasut, huh macam-macam lagi la...rambang mata aku tengok..sume barang-barang vintage je aku tengok..nak beli xde duit..haha...ingatkan nak usha-usha tempat je..skali tengok...tu diaaa...haha..ok..fine..salam..

mesin basuh & peti sejuk..condition tip-top..RM150-300 je..



macam-macam ada !

dekat 2-3 ratus meter gak jalan kaki..huh !



10 Kritikan?:

Jue_ilias said...

mesin bsuh pom de bundle ek? hee
elok2 g ka? pe ag de kt sne?

faizlaster said...

ade je...haha..tv 48 in pon ade..haha...aritu tengok sume elok2...macam2 ade ju..jo kite g tengok sem depan..ngaahaha~

Jue_ilias said...

owhh . yeke mcm menarik ja .
pas uh bli pe ja kt sne ritu ?
okok . hahaha

faizlaster said...

mmg menarik kot..haha..x bli pape pom..usha2 je dulu..kalo ikot ati byk nk bli..hehe

Jue_ilias said...

ahaha. yeke. xpa2. fhmm2..
paih blog paih ni klu nk kua, org bkk syek kua popup message uh ja.. leceh sket.. huu

faizlaster said...

hahaha...mmg nk bg org leceh pom..klik pangkah je..xkn mls kot..hehehe

Jue_ilias said...

ouh . leh lak sje ek . baek .!! hee

faizlaster said...

huhu...ok..pape pon kat twitter k..huhu

Nurnabihah Mohd Nizar said...

wow ! bapak murah mesin basuh ! tak beli ? :D

faizlaster said...

sem depan nk bli..sbb yang kt umah sewa da rosak...hhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...